fucking bitch(es)

Det blir bio för mig ikväll, söndagen räddad!

Jippi! Ska på bio idag, det var det första jag tänkte på när jag vaknade - "Fan vad jag vill gå på bio, fan vad jag vill se den filmen igen". Drar med mig Johan, tur att han ställde upp utan problem. Vi ska se eclipse, blir gång nr.2 för mig. Men den är ju som sagt suverän! Är nog faktiskt min favoritfilm av de 3 som finns. Blir hämtad vid 7-tiden, och sen vid 20.15 måste jag ta ut biljetterna som jag har reserverat, haha känner mig jätteduktig. Sen vid nio börjar filmen. Åh vad jag älskar den! Sen åker jag hem, och jaaaa. Måste hitta något att ha på mig också, fixa mig, osv. Det svåraste att lyckas med. 

Imorgon drar jag nog till vita sand, så jag kan sola & bada - behöver bättra på brännan! I veckan så kommer nog Fillefjong till mig. Annars har jag inga direkta planer. Det är i alla fall sista veckan med ledighet, sen börjar jag jobba! Men har 1 vecka + 3 dagar ledigt efter det, och peeengar. Bjuder på en gammal bild också!


Kommentarer
RICARD

Hoppas du har kul, snygging :D

2010-07-18 @ 18:08:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0