fucking bitch(es)

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel!

Jag borde nog tänka liiite mer innan jag öppnar min mun. Vissa saker är allvarligare än man tror. Det är en av mina större brister, att jag inte alltid tänker innan jag talar. Otroligt nog brukar jag vara "rädd" för att säga saker, för att jag tror att det skall få dåliga konsekvenser senare, därför undviker jag det oftast. Men när jag väl inte tänker på det, då går det oftast väldigt fel! Typiskt. Men det är sånt som händer.

Som de flesta kanske märkt så regnar det, det verkligen öser ner, det är blåsigt & väldigt kallt mot vad det varit tidigare. Jag är en av dem som gillar det. Sjukt mysigt att ligga inne och se på film, eller vad man nu väljer att syssla med. Själv så har jag sett Snabba Cash idag, lite bättre än helt okej. Och Joel Kinnaman, jösses! Han är så snygg, och hans röst är så snygg, hans leende. Här kommer en låt med Markus Krunegård som passar lite.


Kommentarer
ERICAPERZZON

det händer nog alla någon gång:/



/E

2010-07-27 @ 21:27:50
URL: http://ericaperzzon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0