fucking bitch(es)

Taggar ju inte emmaboda liiiite heller.

Åh! Snart är det dags. Emmaboda'10, hoppas det blir ÄNNU bättre än förra året. Jag har längtat i snart ett helt år, och det är länge! Börjar komma över att det inte blev något Hultsfred, jag som skulle hinna dit minst en gång i mitt liv, men icke! Men i alla fall, jag har ju alltid Emmaboda kvar (<3) Dock så är det en hel del som måste fixas innan dess, måste skaffa pengar och *******! Men förhoppningsvis löser det sig, lika så vem man ska dit med. Mimmi & dem hoppas jag på? Dock så har vi ju inte pratat på länge, fy på oss 2 som är sämst på att höra av oss. Men jag ska, senare eller imorgon - promise

Nästa vecka är även sista veckan innan jag börjar på mitt jobb, på coop i Nybro. Vet inte hur jag skall klara mig, alldeles för blyg & tråkigt och jaaaa! You name it. Men såklart, det kommer att gå bra. 3 veckor, man hinner ju vänja sig. Alltid lite jobbigt i början. I alla fall ser jag fram emot det, få tjäna sina egna pengar, känns så himla bra. Skulle gärna få jobb nu direkt & slippa skolan, men det är ju inte alltid så bra heller.


Kommentarer
Lisa

sv:Tack så mycket!

2010-07-17 @ 21:19:50
URL: http://popflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0