fucking bitch(es)

outfits inlägg.

Fredagens look. Kändes ganska sommarfräsch. Klänningen skall dock sys upp då den är för lång. Osminkad är jag också, och har oplattat hår. Min dag bestod av just att ligga i solen och steka, så lite färg har man fått i alla fall.
Söndagens look. Hade bara myskläder på mig eftersom att jag enbart spenderat tid hemma med mamma  & mormor. Fick även en ny, jättebra & väldoftande duschtvål. I alla fall så hittade jag dessa brillor i mitt rum. Har en ganska udda historia om hur jag fick dem, men det tar vi en annan gång.
Måndagens look. Såg dock inte ut så här i skolan. Känns lite bondigt faktiskt. Men sköna kläder må jag säga, och sådana får man ju ha på sig hemma? I alla fall så kom jag hem ytterst blöt efter allt regnande som pågått. Fick ju också stå ute i ösregnet i 30 minuter i väntan på bussen. Kände mig lagom snygg när jag kom in! Väl hemma så väntade en ny fin vit bh & en ny foundation. Tack mamma, behövdes verkligen efter denna dag!


Kommentarer
R O R A . S E

Gillar brillorna!

2010-09-12 @ 17:57:15
URL: http://rora.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0