fucking bitch(es)

Gissa vem jag såg idag!

Jag vet inte hur jag lyckas, men jag lyckas alltid vara med om att skämma ut mig! Jag tror att Erika, Fanny & Camilla har den inverkan på mig, vi blir helt galna, men sjukt kul har vi i alla fall! Men vi satt på stationen och väntade buss idag, och gissa vem som gick in på stationen då? Jo Idol-Nils! Ni kan inte ha glömt honom? Han var jätterolig när han var med i idol 2008-2009? Man kände verkligen igen hans flin!

En annan grej var att jag fick sitta bredvid någon random kille där inne, och Fanny & Camilla mittemot, och då börjar vi såklart skämta, som alltid! Och, då började han fnissa också! Han kunde inte hålla sig, och då börjar ju jag skratta ännu mer. Camilla sitter och sneglar på honom, sen över till mig tillbaka till honom, såg lustigt ut! Undra vad folk skulle tycka om oss om vi blev filmade en hel dag, vi är nog seriösa i max 10 minuter per dag!


Kommentarer
malin

fin blogg, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, de blev en total vändning för första gången jag såg han blev jag livrädd <3 :)

2010-10-28 @ 09:13:09
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
ERICAPERZZON

Haha men det låter som att ni har det roligt iaf, det är huvudsaken;P



Svar: Tack:)



/E

2010-10-28 @ 20:55:46
URL: http://ericaperzzon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0