fucking bitch(es)

My sisters keeper.

Gud, såg den idag för första gången och jag grät ett x-antal gånger under filmen och efter filmen. Den fick en att tänka väääldigt mycket. En sjukdom handlar inte bara om en själv, utan den påverkar så himla många fler. Hemskt att vissa blir utvalda att födas med en sjukdom eller få senare i livet. Skall börja ta hand om min diabetes som jag gjorde perfekt, för min och alla andras skull! 

Men för att komma med lite gladare saker; Jag åker till Mattias den 31a oktober och åker hem den 3e november, det ska bli jättekul att få träffa honom igen. Sen så har Camilla och jag planer på att åka till Stockholm den 27e januari för att se; Bring me the horizon (minns det som igår när jag alltid lyssnade på dem), The Devil Wears Prada (Jättebra band!) The Architects (Inte hört så mycket, men det jag hört var kanon) & tek-one (vet inte om jag stavade rätt, och har inte hört dem heller!). Så håll tummarna för att vi tar oss dit, skulle verkligen vara superkul. 

Skola imorgon igen och jag ligger efter i allt, gillar inte lärarna i denna skolan alls knappt och inte heller deras upplägg. Vi har inte haft någon läxa ännu vad jag märkt av och inget prov, men nu kommer det flera stycken. Tycker vi kunde ha hunnit med något prov tidigare faktiskt, även om de flesta prov alltid kommer samtidigt, men inte såhär sent. Ahja, det fixar sig ;)
(Hahaha, jag och min pussmun! Den är överallt, hela tiden. Tydligen putar jag med den när jag tänker eller koncentrerar mig, alltså gör jag det inte med vilje. Den förkommer också i nästan varje bild, men inte alltid så som i denna då man VERKLIGEN ser det. Får också mycket beröm för mina läppar, att de är söta, upphetsande, den var ny hahaha! och massa annat fint, så tack antar jag!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0