fucking bitch(es)

Only love can heal a broken soul!

"Plötsligt händer det", det är verkligen så. På 1 minut kan hela ditt liv vara förändrat. Världen är så grymt orättvis, och ibland undrar man varför man själv just blir drabbad. Men mitt i allt det där negativa får man tänka "allt som händer för något gott med sig, och har en mening" för det är vad jag tror i alla fall! Så i detta kaos så ska jag försöka finna det positiva som det drar med sig. Det hjälper ingenting att fastna nere på botten. 

Nu är denna jobbiga vecka över i alla fall, hade 4 prov. Dock pluggar jag bara dagen innan på prov, så för mig har det inte gjort så himla mycket! Men, det känns ändå som en lättnad, att jag kan andas ut. Lov nästa vecka med, kan det bli bättre?! Tror knappast det. På söndag åker jag till Matejas i alla fall, kommer bli kul. Så himla trött nu, så ska krypa ner i min säng... SKÖNT!
(En väldigt bra låt, och mycket känslosam! Skall tatuera in en del av texten på sidan av magen, vet inte vad det heter! Kent - Vals för satan (din vän pessimisten))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0