fucking bitch(es)

Vi kör på ännu mer minnesbilder!

Kan inte hålla mig! Älskar som jag nämnde innan att kolla på gamla bilder, och tror att det är roligt för andra att se också. I alla fall för de som känner en/vet vem man är! Kommer ett inlägg sen där jag visar mina senaste inköp.


(Alla olika människor man har umgåtts med under sitt liv, har mycket mer bilder jag skulle kunna dela. Men detta är bilder från 6an-7an främst! Så kort att jag får plats i en kundvagn med, gulligt.)



(Ung & dum! Ibland undrar jag vad jag hittade på med mitt hår egentligen. Första bilden är från när jag & Camilla var 10 år, lite smågulliga sådär. De andra är från 4an & 5an/6an (?))


(Och lite bilder ifrån sommaren med Camilla & Elli. Vi umgicks nog varje dag nästan, och cyklade överallt, snacka om motion den sommaren, var jättebra! Var sommaren till 8an!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0