fucking bitch(es)

We are learning the hard way!

Åh! Jag lääängtar som tusan. Torsdag lär bli skoj! Det värsta är bara, vad ska man ha på sig? Hur ska man ha håret? Hur ska jag sminka mig? Jag talar såklart om insparken. Man lär ju också vara lagom mysig dagen efter, men det är sånt man får ta! Har ju lite nya kläder som jag aldrig har använt, men känner inte för att använda dem på torsdag heller. Men ja, man kommer på något förr eller senare. Frågan är dock; Jeans eller tights?!

Idag har bara blivit en allmänt slapp dag (sådana behövs ju också!). Så jag har föööörsökt jobba lite matte, men ja gick ju mindre bra. Sen så har jag sett på hip hip hora
som är en av mina favorit filmer, samt att jag håller på att kolla på 2012 nu för första gången, den verkar helt okej. Dagens middag blir nog pizza också, och jag gillar ju inte pizza alls, fast ja, det får väl duga då! 


(en bild från Stockholm, gröna lund!)


Kommentarer
R O R A . S E

SV: Men det ger ju dem bara karaktär! ;)

2010-09-12 @ 18:30:25
URL: http://rora.se/
ERICAPERZZON

Ta inget du är rädd om iaf, ifall kläderna skulle gå söndet:(



Svar: Aw tusen tack:)



/E

2010-09-12 @ 22:00:02
URL: http://ericaperzzon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0