fucking bitch(es)

Je veux te voir

Förlåt, detta har hänt så många gånger, men jag skall verkligen försöka få igång denna blogg.
Det enda som saknas är tid! Men det finns ju tidsinställda inlägg, så...? ;) F.ö har jag ny design som ni ser!
Igår hade jag och mina babes tjejkväll, var riktigt trevligt! (Ni är bäst!). Vi lagade mat, åt godis, körde lite sms-roulett. Skulle våga påstå att jag har de TRÅKIGASTE personerna i min kontaktlista, fick svar av 1 av kanske 12 st.
Dåligt, ni får bättra er! Just det, filurerna busringde lite också. Roligt! I alla fall så slänger jag upp lite bilder.
(Erika och jag, kolla min uppblåsta kind! Råkade visst ha en suggodis i munnen!)


(Veronica och Mimmi fixar med maten, duktiga tjejer!)


(Kikar på något psykopat film från Kina, hej långa tungor!)




Kommentarer
Sannie

och du är väldigt vacker kvinna! _

2011-02-12 @ 21:46:37
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0