fucking bitch(es)

papa peint dans les bois

Sköööönt! Nu har jag lov. Känns väldigt bra, måste erkänn att jag är trött på skolan. Och en viss person.. ;) Men ska inte hänga ut den här..eller? Är ju bara *suck* 2 år kvar. Sitter och myser med lite musik just nu i alla fall. Har duschat nyss också, underbartunderbart. Åker ju iväg imorgon, så funderar på vad jag skall ha på mig. Ni vet ju vilka problem vi tjejer alltid har! Jag har även varit så himla duktig att jag har gjort klart samhällsuppgiften som skall redovisas imorgon, men jag gör inte sådant! Intressant va? Ni får veta imorgon vad som skall hända i min helg, kommer inte kunna uppdatera här tyvärr. Här kommer en ledtråd:
(obs!!! gammal bild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0