fucking bitch(es)

>> Den som inte taggar, skall jag kicka i huvudet!

Ja. Må så vara. Om en vecka sitter jag på en festival, Emmaboda. Svävar högt bland molnen, och är där jag allra helst vill vara. Det finns faktiskt ingenting så underbart som att bara bli omgiven av musik, vänner och alkohol. Jag längtar, inte bara efter själva upplevelsen, utan efter allt fint folk som jag faktiskt kommer att träffa. Och detta kanske kan stoppa min oerhörda längtan efter att komma tillbaka till S!ESTA '11, det var inte annat än en bra upplevelse. Det hade sina ned&uppgångar. Men var helt klart värt det.

> Förresten så hittade jag en sida där man kan söka på vad som helst, och så försöker sidan hitta vilken "färg" grejen är. Tidsfördriv eller sådär. Checka in det; http://www.thecolorof.com/#find!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0