fucking bitch(es)

>> En hälsning från ett svartsjukt hånfullt hav

Har nyss fixat till mig. Lite annorlunda idag. Foundation > Puder > Eyeliner > Mascara > Jäkla massa jobb med läpparna, som skulle få dem att se större ut > Rouge. Skippade att fylla i ögonbrynen idag. Vet inte om det är bättre eller sämre. I alla fall så är jag ensam hemma nu, skall laga lite mat, vänta på att Molly kommer hem. Sedan kanske vi åker till Kalmar ikväll och ser vart kvällen tar oss. Det är ungefär så min dag ser ut. Tjockat mig enormt, ätit 3!!! wienerbröd. Den ni!  Vad skall ni hitta på ikväll?




Kommentarer
camillaa

jo klart du vågar skriva till honom :)

du kan börja med att bara gilla en bild, sen kommentera en bild o så lite smått :DD

2011-07-22 @ 19:26:26
URL: http://camillaajohansson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0