fucking bitch(es)

Dans ta vraie vie

Som vanligt har det blivit lite skrivande här... Vill ha en skitsnygg blogg. Men jag börjar fixa den, och så slutar jag när jag kommit halvvägs. Då slutar det så här liksom.

Idag är det rugby mellan Stagg+jenny mot Kagg (bästa skolan, vi kommer vinna osv). Jag kommer dock inte befinna mig där. Får bli nästa år.. Fast då kanske jag skall söka..? ;) Älskar ju att sporta egentligen. Men skolan har tagit den tiden ifrån mig. Attans! Annars så har jag piercat septum. Har bara 1.8 mm i nu. Skall väl ha 2-3 mm. Vet faktiskt inte ens varför jag piercar mig. Tycker att piercings är ganska fult egentligen.. Och just ja, imorgon är jag ledig. Älska livet.
Hade radiosändning för alla i matsalen idag. Om just rugbyn. Gick bra, men kändes sådär. Är helt lost när inte jag är den som strukturerar upp och bestämmer. Nu har jag liksom bara kunnat sitta där och kika på, så kände mig alldeles förvirrad. Men nu är det överstökat i alla fall! Skönt är det, och alla gjorde ett kanonbra jobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0