fucking bitch(es)

Main dans la main

Idag har mamma och jag stökat i mitt rum hela dagen. Jag har rensat ut 4-5 säckar med skit. Vart kommer allt ifrån liksom?! Och hur får det plats? Nu är det i alla fall borta! Sedan så har mamma fått för sig att hon skall möblera om.. Vet inte om jag gillar det eller ej. Men nu får det vara så. Imorgon skall möbler målas, VITT! Trodde aldrig jag skulle gå med på det, men tydligen! Tänkte visa 2 bilder. Inte allt för bra men! JUST DET!!! Har satt upp min underbara sänghimmel igen. Sen så skall jag köpa fler ljusslingor!



Kommentarer
daniella:)

Var gärna med i min tävling jag har, där du kan välja att vinna mellan tre olika skönhetspaket. Tävlingen avslutas på tisdag, så passa på nu!:) Klicka här för direktlänk:http://daniellabooks.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

Ha en bra dag! kram!:)

2012-01-13 @ 19:17:51
URL: http://daniellabooks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0