fucking bitch(es)

Et n'payons pas le meme loyer

Åh, hej bloggis! Kommer av mig med bloggandet hela tiden, men skall försöka återuppta det ingen. Trotts att jag egentligen knappt har tid med den!

Kan ju börja med att berätta vad som har hänt den senaste tiden.  Jag har färgat mitt mörka hår med en röd färg, så nu skiftar det i rött. Känns helt okej! (Fastnar dock inte på bild). :( Jag har bättrat mig i skolan, liteee. Känner jag själv. Igår umgicks jag med Camilla och Edin. Edin gick i min klass 7an - 9an, och har inte sett honom sedan vi slutade där. Så det var kul. Kände inte ens igen honom! Idag är jag bjuden på 2 olika fester. Vet inte om jag skall dra på någon av dem. Det är snart ett år sedan min moster gick bort i cancer, så många tankar kring henne kommer upp. Har börjat drömma om henne, både bra och dåliga drömmar. Klassen har fått bättre sammanhållning, så jag trivs mycket bättre nu. Önskar bara att mytomanen bytte och aldrig kom tillbaka. Hon är en ren sabotör!  Egentligen borde jag kila iväg och fixa mig nu, då jag antagligen åker iväg. Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0