fucking bitch(es)

Att så kort tid gick så jävla långsamt..?

Har varit sängliggandes. Sedan i söndagskväll. Känns som mer än 3 dagar. Har knappt kunnat gå till toaletten ens. Haft så oerhört ont. Men nu är jag NÄSTAN back on track. Känns stabilt. Måste verkligen ta tag i mitt rum nu. Har fått in 40 glas med vatten här typ, kläder på hela golvet som jag slängde runt innan jag åkte till Anton i lördags. Hm. Ser verkligen ut som rent kaos. Får lite smått panik. Sitter och gottar i mig drick-yoggi. Så himla bäst är det. Eftersom jag inte rört mig på 3 dagar har jag ju ingen vidare aptit, gillar inte att äta rent generellt, dricker hellre. Så då är yoggi perfa för mig!  Måste få lite energi så jag faktiskt orkar röra mig nu när jag kan.
Och juste, har ju lov nu. Hoppas jag kan hitta på något de resterande dagarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0