fucking bitch(es)

Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Jaha. Drog mig till skolan idag i alla fall. Har ju inte haft någonting att göra tidigare i veckan. Idag ÄNTLIGEN fick jag någonting att göra. Håller på att göra om en folder åt Rädda Barnen. Deras nuvarande, eller ja Kalmars sådan folder är rentutsagt skittråkig. Men nu sätter jag färg på den och skall absolut få den aningen finare i alla fall. Dock behåller jag det mesta, men ändrar på färger, typsnitt och sådär. Bättre blir den i alla fall. Viktigt tycker jag då Rädda Barnen är väldigt bra.

Utöver det har jag haft en lugn dag. Kom hem, lagade lite mat. Blev kyckling och pommes. Himla mätt är jag! Blir ledsen. Är skitdyrt att åka till Sundsvall härifrån. Vill upp och träffa Steffis. Åh, ibland är livet orättvist. :( Har kört "osminkat" idag med. Foundation, puder och ifyllda ögonbryn är inte direkt osminkat. Men känns så himla naturligt och skönt. Dock envisas folk med att tro att jag har eyeliner och mascara. Enligt mig måste man vara efterbliven om man tycker det ser ut som jag har det. :D

(& för att inget är hemligt i min blogg. Fina Stefan!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0